راهنمای خرید وسایل مورد نیاز پیش دبستانی ها

اخبار و مقالات آموزشی دنیای صنعت و تکنولوژی

راهنمای خرید وسایل مورد نیاز پیش دبستانی ها

۱۹ بازديد

لیست لوازم مورد نیاز پیش دبستانی

در این قسمت لیست وسایل مورد نیاز پیش دبستانی‌ها که باید در کوله پشتی آن‌ها گنجانده شود و یا برای آماده شدن به آن نیاز دارند را ارائه کردیم:

روپوش، کیف و کفش

یکی از مهم‌ترین وسایل پیش دبستانی‌ها برای رفتن به کلاس‌های مدرسه، روپوش، کیف و کفش است. روپوش‌ها به صورت فرم دخترانه یا پسرانه توسط مدرسه انتخاب می‌شود و والدین نیز با پرداخت هزینه، لباس را برای فرزندان تهیه می‌کنند. کیف و کفش نیز باید متناسب با فرم مدرسه انتخاب شود. معمولاً کوله پشتی کودک بهترین انتخاب برای پیش دبستانی هاست و اکثر والدین برای تهیه کفش به سراغ کتونی می‌روند.
خوشبختانه طرح‌های فانتزی جذابی برای کوله و کفش وجود دارد که انگیزه و شوق کودکان برای رفتن به مدرسه را دوچندان می‌کند.

لوازم تحریر فانتزی

لوازم تحریر نیز جز ضروری‌ترین اقلام پیش دبستانی‌ها است که در طرح‌های جذاب و کودکانه تولید می‌شود. کودکان با دیدن این وسایل به میل بیشتر به درس پیدا می‌کنند و از گنجاندن آن‌ها درون کوله شان بر سر شوق می‌آیند. از جمله لوازم تحریر فانتزی می‌توان به پاکن، مداد، مداد ترش، جامدادی، مداد رنگی، خط کش و … اشاره کرد.

دفتر نقاشی و دفتر مشق

دفتر نقاشی و دفتر مشق، اصلی‌ترین دفترهایی است که یک پیش دبستانی به آن نیاز دارد. زیرا کودکان در این مرحله از آموزش دائماً در حال نقاشی و رنگ آمیزی هستند. مربی آنان نیز برای آماده سازی کودکان سعی می‌کند حروف الفبا و اعداد را آموزش دهد. معمولاً آموزش‌ها درون دفتر مشق آن‌ها انجام می‌شود و برای رنگ آمیزی و یادگیری اشکال به دفتر نقاشی ساده و بدون تصویر نیاز دارند.

کتاب داستان

شاید تعجب کنید که چرا کتاب داستان برای کودکان پیش دبستانی لازم است، اما کودکانی که وارد این مقطع می‌شوند، به صورت گروهی نگاهی به منابع نوشتاری می‌اندازند و دوست دارند هر چه سریع‌تر خواندن و نوشتن را بیاموزند. پس این فرصت را از کودکتان دریغ نکنید و به او اجازه دهید هنگام یادگیری حروف به کشف آن‌ها در کتاب داستان‌های مختلف بپردازد.

مداد شمعی، ماژیک و مداد رنگی

یکی از لذت بخش ترین خریدها برای کودکان پیش دبستانی، مداد شمعی، ماژیک و مداد رنگی است. آنان در این دوره با رنگ‌ها سروکار دارند و در دنیای رنگ آمیزی غرق می‌شوند. مربی آنان می‌خواهد از روش‌های مختلف رنگ آمیزی کمک بگیرند و با نحوه کار کردن مداد، ماژیک و مداد شمعی آشنا شوند. حتی استفاده از آبرنگ و گواش برای کودکان بسیار هیجان انگیز است و این فرصت را ایجاد می‌کند که مهارت‌های دستشان ارتقا بخشد.

ادامه در لینک زیر:
https://anarproducts.com/%d9%88%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%af%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%a7/

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.